jozanmagyar Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz 2011.02.06. 20:11

Már a civilek is hazudoznak

Hát rég jelentkeztem posztal és bevallom őszintén nem is terveztem, hogy írok. Ám egy általam elkészített videóról hazudozik egy „civil” „blog”.

Nem más ez a videó, mint a Feri segíteni kell c. videó.

 

Ez a dal a tüntetés a sajtószabadságért rendezvényen hangzott fel a Kaukázus frontemberétől Kafkaztól. Noh már most a rendezvényen úgy lett felkonferálva a dal, hogy mindenki értse úgy, ahogy akarja. Én közzétettem - ennek megfelelően - a legnépszerűbb videó megosztón a saját értelmezésem. Ez szerintem nem bűn ám a fent említett „blog” a következő zárszóval búcsúzik hazug cikke után: „Ne engedjük, hogy a mozgalmat eltérítsék eredeti céljától, védjük meg a politikai haszonlesőktől!”

Nos én nem vagyok politikus sőt még csak egyetlen pártnak sem vagyok tagja de igen is MSZP szimpatizáns vagyok, mi több büszke baloldali ember. 

Érdekesnek tartom, hogy a fent említett koholmány szerint legutoljára 2006-ban lett erre a csatornára feltöltve hisz a csatorna 2010-óta létezik csupán. Aki ismeri, munkásságomat nagyon jól tudja, hogy egy időben a szélsőjobb ellen készítettem videókat, ma pedig a magyar baloldal médiaanyagait, kampányanyagait archiválom a csatornámon, hogy fent maradjon az utókor számára is.

Ha nem látod jól a csatlakozás dátumot jobb klikk és kép megjelenítése

 

Szomorúnak tartom, hogy egy feltűnési viszketegségben szenvedő sufniblogger ilyen hazugságokkal akarja felfuttatni középszerű blogját. Civilek mi lenne, ha nem az egymás közötti faszkodás miatt lenne újra kétharmada a Fidesznek, hanem végre megráznánk magunkat és csinálnánk valami nagyot?

Kedves Julian Assange szórakozzá’ mással ne velünk!

Mellesleg az MSZP hivatalos youtube csatornája itt található! Aztán okosan

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozanmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr702642927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása